Sahabat Tanpa Suara

Percutian Di Swiss Garden Beach Resort

Friday, December 14, 2018

Swiss Garden Beach Resort Kuantan terletak di Pantai Beserah, lebih kurang 15 km dari pusat bandar Kuantan.





Sesuai amat untuk membawa anak-anak kecil bercuti ke sini. Untuk pasangan yang baru berumahtangga pun sesuai juga. Ada kolam renang dewasa, ada kolam dan mainan air untuk kanak-kanak.



Bagi pencinta pantai, akses yang sangat mudah untuk menuju ke pantai. Hanya beberapa langkah sahaja dari kawasan kolam hotel. Cuma musim-musim hujan ini memang takla. Lagi pun pihak pengurusan hotel juga telah menaikkan bendera merah menandakan cuaca tidak sesuai untuk sebarang aktiviti di laut dan pantai.




Terdapat beberapa pilihan bilik untuk menginap bermula dari Deluxe Room hingga ke Suites, termasuk pilihan untuk pemandangan dari bilik. Bagi yang memilih sea view bolehlah melepak di tepi balkoni sambil menghirup udara segar dan menikmati pemandangan laut China Selatan yang indah lagi permai.





Ahh, rasa seperti i can just sit here like, forever. 😍😍😍



*******

P/s: Ada sesuatu yang istimewa dari booking.com apabila anda memilih penginapan melalui link di bawah. Acer try tengok.

booking.com

13 comments:

Normala Saad December 14, 2018 at 9:10 PM  

Tempat cantik hotel pun cantik.

aizamia3 December 15, 2018 at 10:24 AM  

Sangat selesa untuk family bersantai..

paridah December 15, 2018 at 5:26 PM  

MMG SERONOK N SELESA BERCUTI BERSAMA KELUARGA DI SINI

insan marhaen December 17, 2018 at 11:31 AM  

seronok bila melihat tuan kembali menulis di sini.

kalau dapat tulis kadar sewa mungkin lebih informatif...

Rodong May 26, 2019 at 1:11 AM  

Cantik hotel dan kolam

eMMe May 31, 2019 at 2:05 PM  

Assalam, Sham sihat harapnya... saya lama tak buka blog, terdetik Ramadhan 26 ini update n komen blog kawan2, rindu nya lahhh... semoga Sham n famili sihat walafiat.

martins January 6, 2020 at 8:20 PM  


I've been seeing posts and testimonials about BLANK ATM CARD but I never believed it, not until I tried it myself. It was on the 12th day of March. I was reading a post about places to visit in Slovakia when I saw this captivating post about how a Man described as Mr John changed his life with the help of a Blank Atm Card. I didn't believe it at first until I decided to reach him through the mail address attached to the post. To my greatest imagination, it was real. Right now am living up to a standard I never used to live before. Today might be your lucky day! Reach Mr Thomas via email:(thomassiguard522@gmail.com) see you on the brighter side of life.you can also contect him via WhatsApp:+17733492820


Macon Isreal February 18, 2020 at 9:13 PM  

I am sure a lot of us are still unaware of the recent development of the Blank ATM card.. An ATM card that can change your financial status within few days. With this Blank ATM card, you can withdraw between $5,000-$50,000 daily from any ATM machine in the world. There is no risk of getting caught by any form of security if you followed the instructions properly. The Blank ATM card is also sophisticated due to the fact that the card has its own security making your transaction very safe and untraceable. For more info contact Mr Rex Walker with the below E-mail: rexwalkerhacker@gmail.com

FRADESY RIRITIA July 7, 2020 at 9:25 PM  

Hai semua

Nama saya FRADESY RIRITIA, saya berasal dari indonesia, saya ingin menggunakan media ini untuk memberitahu anda semua kebenaran, setiap orang yang anda lihat pada catatan mereka di blog dan laman web ini adalah pencuri (SCAMMERS), saya telah menjadi mangsa cerita mereka dan mereka telah merosakkan hidup saya.
Saya tidak di sini untuk memberitahu anda kisah bagaimana saya ditipu dan bagaimana saya kehilangan banyak wang kepada mereka.

Saya di sini untuk memberitahu anda SYARIKAT PINJAMAN sebenar dan sahajalah yang ALLAH hantar untuk mengubah hidup saya, mereka adalah SEMUA PINJAMAN PEMBERIAN GLOBAL, mereka adalah satu-satunya syarikat pinjaman tulen yang diiktiraf dan dibiayai oleh WORLD BANK.

Mereka adalah satu-satunya syarikat pinjaman tulen, mereka mempunyai syarat dan syarat pinjaman yang cukup besar, untuk menutup semua pinjaman mereka mampu dimiliki dan cepat dilunaskan tidak seperti syarikat palsu lain yang anda lihat di sini dalam talian yang akan mengambil wang anda tanpa mengeluarkan pinjaman anda,
Tolong jangan tertipu oleh saksi yang mempunyai nombor dan whatsapp indonesia, mereka semua penipu, bagaimana syarikat individu boleh memberi pinjaman ?, itu harus menjadi pertanyaan pertama anda.

Rakan-rakan saya di Asia, saya mohon anda mendengarkan saya ketika saya bersumpah kepada anda dengan nama Allah, bahawa saya mengatakan kepada anda semua kebenaran, Syarikat ALL GLOBAL GRANT LOAN, satu-satunya syarikat yang boleh dipercayai dan mereka akan memastikan anda menerima pinjaman anda setelah anda menyelesaikan proses pinjaman seperti yang diperlukan.
Mengapa anda tidak menjadi antara berita baik ini dengan menghubungi mereka segera jika anda SANGAT MENARIK untuk meninggalkan perjuangan kewangan anda dan meningkatkan tahap kehidupan anda, berikut adalah EMAIL allglobalgrantloan@gmail.com.

Anda bebas menghubungi saya di EMAIL fradesyriritia12@gmail.com saya untuk maklumat lebih lanjut, saya dengan senang hati akan mendengar anda berkongsi kisah kebahagiaan anda sendiri.
Terima kasih semua, dan semoga ALLAH memberkati SEMUA PINJAMAN PEMBERIAN GLOBAL kerana memberi saya kegembiraan baru ini.

NAMA Syarikat: SEMUA PINJAMAN GRANT GLOBAL
EMAIL Syarikat: allglobalgrantloan@gmail.com.
Whatsapp Syarikat: +1(304)997-4034
E-mel Saya: fradesyriritia12@gmail.com

Sattaking Records April 26, 2021 at 2:10 PM  

I just found this topic and have high hopes for it to continue. Keep up the great work, it’s hard to find good ones. I have added to my favorites. Thank You.

Satta King
Satta King
Satta King

gfghihi April 11, 2022 at 7:41 PM  



teacup poodles for sale under $500
teacup poodle for sale near me
toy poodles for sale
teacup yorkie for sale
teacup maltese puppies for sale
https://greenlandpuppies.com/teacup-maltese-puppies-for-sale/
https://greenlandpuppies.com/teacup-maltipoo-puppies-for-sale/
https://greenlandpuppies.com/teacup-poodle-puppies-for-sale/
https://greenlandpuppies.com/teacup-yorkie-for-sale/

Post a Comment

Ha sekarang korang boley komen...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
My Ping in TotalPing.com

!

!

  © Blogger template On The Road for shamdisini.blogspot.com 2010

Back to TOP