Sahabat Tanpa Suara

Bijak... Bijak...

Friday, March 2, 2012

Huh esok Sabtu, tapi kena sekolah gak... Sejak naik cuti Tahun Baru Cina yang lepas, ini merupakan Sabtu yang ke-4 aku bersekolah... Amboi lama bebenor dah tak rasa melepak lama-lama dihujung minggu... Tapi nak buat macamana kan...? Amanah yang dipikul untuk mendidik anak bangsa, harus aku galas dengan sebaik mungkin... Fuh poyo jer...

Tadi aku round-round blog sahabat terserempak dengan posting yang satu ni. Membuatkan aku tersengih sepanjang membacanya... Herm kalau aku jumpa budak-budak yang menjawab soalan macam ini, memang terasa nak sekeh jer kepala sorang-sorang (tapi tentulah aku tak buat)... Gilo apo nak sekeh kepala anak orang... Tapi cuba korang bayangkan korang jumpa jawapan-jawapan yang sebegini, apa korang nak buat...?









Kredit:Tak usah Risau>>

15 comments:

Mr.Clive March 2, 2012 at 9:50 PM  

hahahah banyak lagi contoh2 gini...lawak giler...kehkehkeh...tpi yg paling kelakar she's a woman tu... :P

Noorieda March 2, 2012 at 11:01 PM  

Assalamualaikum..

Hahahaa...inilah perangai murid2..hahaa...kelakar...

Pernah kawan saya cerita, ex-bf dia kelas belakang, masa tu f3.. Yang x-bf dia ni minta tolong dia hanta kertas ujian yang dah disemak kasi cgu...bila kawan saya tu buka kat belakang sekali..xde apa2 cuma ada tulis..

"Cikgu, tolonglah cikgu.. Saya tak cerdik cikgu, tolong bagi saya markah"

Hahaha...kelakar..

Deru Ombak March 2, 2012 at 11:13 PM  

Kekeke...
Cikgu.. Jawapan sengal ginih patut sekeh Cikgu. Hehe

insan_marhaen March 3, 2012 at 1:18 AM  

dulu IM selalu kerja hujung minggu. sekarang ni IM selalu mahu rileks hujung minggu.

kerja takkan pernah habis, be!

Hansyirah Takezur March 3, 2012 at 5:35 AM  

masa skolah dulu pon slalu terfikir nak jawab macam tu. at least xtinggal kosong. hehe..

Gen2Merah March 3, 2012 at 7:39 AM  

ehehehe.. sempoi je jawapan kan. nice...

salam sahabat juga cikgu (",)

NzA March 3, 2012 at 5:11 PM  

sejak naik sk awal thn baru 2 kali brcuti hr sabtu...hu.hu.hu...

kelakar je tgk jwpan anak2 yg trlebih kreatif tu..mmg nk kena cepuk2 je budak2 nie......

ckLah @xiiinam March 4, 2012 at 10:30 AM  

Hari ni cuti betul-betul untuk cas tenaga. CkLah dah banyak hari tak cuti...kerana ada misi yg dikejar.

sahromnasrudin March 5, 2012 at 12:16 PM  

sy tukar she's a woman kpd she's a joker heheheehehee

cheqna March 5, 2012 at 3:27 PM  

nok marah x sampai hati =)

atuk March 5, 2012 at 5:13 PM  

Assalamualaikum Sham

anak saya pun sekolah hari sabtu yg lepas

Papa Mifz March 5, 2012 at 7:19 PM  

muahaha...mencabar sungguh jadik guru nih...

ahmad humairi March 6, 2012 at 8:49 AM  

Sebenonye mereka nak tolong pemereksa kertas....dapat jugak bayaran memereksa skrip tu daripada kosong, tak berjawab!(kalau kosong, tiada bayaran!!!)

Post a Comment

Ha sekarang korang boley komen...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

!

!

  © Blogger template On The Road for shamdisini.blogspot.com 2010

Back to TOP