Sahabat Tanpa Suara

BAHAGIA...

Friday, February 27, 2015

Assalamualaikum...


Bagaimana anda mendefinasikan 'BAHAGIA'...? Kalau mengikut quote di atas mudah sahaja: BERSYUKUR atas segala yang kita ADA... As simple as that... Tapi aku tak nak terhadkan definasinya di situ sahaja, ianya bebas mengikut persepsi kita masing-masing...

Well, ini salah satu dari momen-momen BAHAGIA aku... Apa lagi kalau bukan meluangkan masa bersama dengan isteri dan anak-anak... Ianya bukanlah percutian 5 bintang... Buat kesekian kalinya aku ke sini, mungkin untuk kali yang ke 7 atau 8, atau mungkin lebih... Tunggulah mana tau ada rezeki besok-besok boleh bercuti ke kepulauan Caribbean pulak kan... Hee3...

Mood yang tak berapa 'segar' nak menulis panjang-panjang... Biar gambar sahaja berbicara... Ngee...

Lokasi           : Pantai Teluk Kemang Port Dickson...
Masa             : 21-22 Feb 2001...
Penginapan   : The Guest Hotel and Spa Port Dickson...








p/s: Baru aku sedar rupanya selama ini aku suka, suka sangat-sangat situasi matahari terbenam... Orang cakap orang macam aku ni romantik ek...? Aku percaya tu, hua3...

10 comments:

Saniah Ahmad February 27, 2015 at 10:45 AM  

selamat beriadah bersama keluarga tercinta,, seronak tengok bebudak riang gembira hihi..

ewanthology February 27, 2015 at 11:03 AM  

klu kat avani goldcost sepang lebih cantik permandangan sunsetnya bro... ada rezeki lebih boleh cuba pegi :-)

aRz MoHa February 27, 2015 at 11:47 AM  

Pantai teluk kemang, cantik rupanya.
Boleh la lepas ini kesini.
Tapi apa yang lebih cantik adalah masa bersama keluarga melihat mereka tertawa dan belajar sesuatu

Mayang ABDUL RAZAK February 27, 2015 at 11:57 AM  

seronoknya dapat bawa famili bercuti... tengok anak2 gembira mmg momen yg tak boleh di beli dgn wang ringgit

anajingga February 27, 2015 at 12:01 PM  

tergambar kebahagiaan di wajah Sham dan keluarga,Alhamdulillah..kak ana pula sangat suka dengan laut.. indah sangat berada di pantai, ombak dan desiran nya.

Dzul March 1, 2015 at 6:01 PM  

Spent masa dgn family..tmpt selesa..itu yg best.

Bunda a.k.a KN March 1, 2015 at 7:36 PM  

Sesekali bersantai makan angin rehat2 dengan famili tersayang mesti membahgiakan...

Dah tiga orang anak2 sham yea...comel2 macam wifenyer juga putih gebu...

Mummydearie March 2, 2015 at 3:28 PM  

Salam singgah kembali!

Saya pun baru je menyaksikan matahari terbenam di PD bersama famili. Memanglah momen indah yang tak boleh dilupakan apatah lagi bila bersama keluarga.

nOe suhaimi March 11, 2015 at 1:34 PM  

romantik ke? sbb noe pun suka tengok matahari terbenam...cantik...

moga sham terus bahagia k

hainom OKje March 11, 2015 at 5:20 PM  

Alahhhh lama tak tengok matahari terbenam kat tepi pantai.....Tengok matahari terbenam kat taman perumahan ni pun selalu jer terlepas hihi...
Anak isteri pun nampak seronok tu...

Post a Comment

Ha sekarang korang boley komen...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

!

!

  © Blogger template On The Road for shamdisini.blogspot.com 2010

Back to TOP