Sahabat Tanpa Suara

Boikot Terus Boikot

Thursday, August 26, 2010


Tadi aku terdengar berita luar negara. Lagi tentang pencerobohan yahudi ke atas bumi Palestin. Dilaporkan penduduk haram yahudi telah menceroboh masjid lama semata-mata untuk mencuri bekalan air. Apa yang membuat penduduk setempat lebih marah adalah kerana penduduk haram yahudi tersebut siap dieskot oleh pengawal bersenjata. Apabila laporan dibuat kepada pihak berkuasa (yahudi jugalah) tiada sebarang tindakan diambil.

Ayuh umat Islam semua. Mungkin aku klise, atau mungkin aku dah ketinggalan zaman. Namun bagi aku peperangan menentang zionis tak pernah ada noktahnya. Benda ni dah teramat-amat biasa kita dengar. Cuma aku yakin ada gak umat Islam yang masih lalai dan ada juga yang masih acuh tak acuh dengan perkara ini. Sempena Ramadhan yang mulia ini aku ingin menekan butang 'refresh'. Mari kita bangkit dan tunjukkan protes kita kepada yahudi zionis ini. Perkara terkecil yang kita mampu buat disini adalah:- BOIKOT barangan Israel. Ayuh saudara mari JIHAD...

Antara produk Israel yang WAJIB diboikot. Untuk senarai penuh kunjungi www.inminds.com/boycott-israel.html

0 comments:

Post a Comment

Ha sekarang korang boley komen...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
My Ping in TotalPing.com

!

!

  © Blogger template On The Road for shamdisini.blogspot.com 2010

Back to TOP