Sahabat Tanpa Suara

Ben Ashaari: Saya Suka Blog Awak La...

Friday, November 26, 2010

Salam semua...

Hari ini aku nak buat satu entry: Ben Ashaari: Saya Suka Blog Awak La... Ada apa dengan mamat Ben ni? Korang boleh usha sendiri kat sini>>>...

Dalam entry ni aku senaraikan 5 buah blog yang aku suka mengikut perspektif aku secara peribadi. So 5 blog tersebuat adalah (treeemmmmmm - drum beat):

The 1st blog yang aku suka mestilah blog mamat benashaari.com ni. Bukan bodek ye bro tapi memang sejak kebelakangan ni aku banyak buka blog ni. Antara blog yang banyak bagi aku idea tentang penulisan blog. Maka aku pilih sebagai salah seorang yang aku declarekan sebagai mentor tak rasmi akula walaupun tak pernah minta persetujuan dia pun. Ngeee...

Yang kedua syimirmikail.blogspot.com. Sori ye tuan blog sebab tak minta izin. Aku respect dan aku rasa akan ingat tuan blog ni selagi aku berkecimpung dalam dunia blogging ni. Ini kerana tuan blog ini merupakan blogger yang pertama welcoming kehadiran aku ke dunia blog dan the 1st yang komen dalam 1st entry aku... Terima kasih kak ye...

Yang ketiga blog sembangkosong10 ni. Ni antara tempat yang lawati kalau aku terasa nak bergelak-gelak pada hari tu. Recomended to all. Lawak dia memang boleh blah...

Blog seterusnya blog Apa Khabar Orang Kampung. Erm kenapa aku suka bolg ni ek? Entahla plak, tapi memang aku suka baca. Ada something cam kimia kat situ. Tak caya korang folow lah sendiri...

Last but not least blog One4Luv. Blog ni memang biasa sangat-sangat. Maybe korang semua tak pernah terbuka pun blog ni. Penulis dia memang tak pernah promo apa-apa pun pasal blog dia. Dia anggap tulis blog ni memang untuk dia sahaja. Tapi yang special to me bout this blog is that penulisnya kakak aku... Heee... Ini aku tolong promote la ni...

Ok. Tu antara 5 blog yang aku senaraikan dalam Ben Ashaari: Saya Suka Blog Awak La. Tapi aku nak bagitau sebenarnya banyak lagi blog yang aku selalu lawat tapi kalau nak list kat sini memang jadi panjang berjela. Aku pun tak larat lah nak listkan kesemuanya. Aniway harapan aku menulis entry ini sebagai satu declaration secara tak rasmi yang aku dengan relanya mengjoinkan diri dengan Ben Ashaari n the gang blogger.

P.S to Ben: Boleh la jadi fren lu ek...

4 comments:

mak encik | SZ November 28, 2010 at 7:07 PM  

ihikss...
terbatuk2 plak ...hhihiii..
maaf baru sempat baca blog cikgu sham nih...
almaklumlah skrg albiziz ngan anak 3 ni, kekurangan kaki & tangan ;)

Penulis Rindu November 28, 2010 at 10:46 PM  

terima kasih cikgu Sham...semoga bertambah eratlah lagi dunia blogger kita

Unknown January 26, 2015 at 3:14 PM  

Nak jenguk lah..tq
singgah kat sini =)

Post a Comment

Ha sekarang korang boley komen...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
My Ping in TotalPing.com

!

!

  © Blogger template On The Road for shamdisini.blogspot.com 2010

Back to TOP