Sahabat Tanpa Suara

“Giveaway 1001 Followers Mah@mahu”

Saturday, January 15, 2011

Hari ini mood terasa nak join contest. Terjumpa satu giveaway dari seorang blogger mah@mahu. Antara blogger terawal bersahabat secara maya dengan aku. Eh giveaway ni dianjurkan secara JV rupanya. JV partner merangkap tukang sponsor hadiah untuk giveaway ini adalah Aizoul.



Ok serba sedikit tentang blog mah@mahu. Setau aku blogger ni orang Pahang. Kira statemate akulah. Blog dia memang boleh blah. kalau tidak takkan jejak 1001 followernya kan... Banyak info-info yang layan dalam blog dia. Merangkumi hiburan, bawa ke tips-tips kesihatan sehinggalah ke masalah negara. Memang recommended. Cukuplah serba sedikit tentang blog ni, aku cerita lebih-lebih kang nanti korang cakap bodek. Kalau menang nanti takut dituduh bias pulak. Apa-apahal kalau korang nak usha blog ni, boleh terus klik sini>>.

Ini serba sedikit tentang JV partner merangkap pensponsor give away ini, Aizoul. Nama panggilan ZOUL. Orang Pahang juga, dari Temerloh lagi, orang koi rupenya. Masih muda belia dan berminat dengan karaoke. Isi blog dia walaupun tak semantap blog aku (cewah...gurau je na) tapi tetap layan. Entry terbaru setakat aku baca pasal lawatan dia ke Bukit Melawati, tengok meriam. Bukan makcik Mariam tapi meriam, peninggalan penjajah dulu-dulu. Tetap recommended, boleh layan blog dia di sini>>.

Nah ini pulak syarat2 GA yg mesti di patuhi:

1) Mesti mempunyai blog dan juga warganegara Malaysia yg beralamat di Malaysia..

2) Wajib mem’follow’ blog Pengiklanan & blog Aizoul selaku sponser hadiah untuk GA..

3) Mesti membuat satu entry khas bertajuk “Giveaway 1001 Followers Mah@mahu”. Dalam entry mesti kena cerita mengenai blog Mah@mahu tak kisah lah korang nak cite apa janji ada cerita dan juga sedikit cerita tentang blog Aizoul selaku sponser juga ok.. ~ update kalau boleh korang cari persamaan 2 blog ni lagi best...

4) Mesti letakkan banner yg di cipta khas kat atas tu di dlam entry korang. Juga letakkan didalam blog di mana2 sudut tak kisah sidebar ker, bawah ker atas ker tak kisah janji ada..

5) Mesti semua banner tadi di linkkan terus ker entry GA dalam blog Pengiklanan dan "bukan" entry dlm blog ini ok..

6) Mesti tinggalkan link, id follower dan juga email korang "bukan disini" tapi di entry GA dalam blog http://advsinfo.blogspot.com/. Siapa yg tinggal link di sini tidak akan dikira penyertaannya..

hadiah-hadiah dia boleh tahan juga, check it out:

Tempat pertama : Wang tunai + barangan
Tempat kedua : Wang tunai + barangan
Tempat Ketiga : Wang Tunai + barangan
2 hadiah Saguhati : Barangan

Itu sahaja... Jom join ramei-ramei...

3 comments:

atuk January 15, 2011 at 11:41 AM  

Assalamualaikum Sham

moga berjaya

Wassalam

Sham January 15, 2011 at 11:45 AM  

w'salam atuk...

tak penah menang pe2 contest pun stakat ni...insyallah berkat doa atuk menanglah hendaknya kali ini...hehee

Pengiklanan January 15, 2011 at 2:07 PM  

Terima kasih kerana sudi joint contest ni ok... penyertaan telah di semak..

Post a Comment

Ha sekarang korang boley komen...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
My Ping in TotalPing.com

!

!

  © Blogger template On The Road for shamdisini.blogspot.com 2010

Back to TOP