Sahabat Tanpa Suara

500 Blog!

Monday, December 27, 2010



Join Ben Ashaari lagi. Kali dia dia nak kumpul 500 blogger... Wei aku macam dah lambat ni. Takpe i try...

Keperluan:

1. Buat banner. (beres)
2. Buat link. (beres)
3. Story serba sedikit. (usha bawah)

Siapa Aku?
Aku, Shamsul Rizal Bin Ramli yang dilahirkan pada 34 tahun yang lepas dan kini menetap di kampung kelahiran aku, Bandar Satelit Bentong sejak 2008 setelah 16 tahun menimba ilmu dan bekerja di perantauan. Semasa kecil ingin menjadi askar, setelah kenal dunia, bercita-cita pula menjadi seorang engineer. Sempat menggalas tugas tersebut di sebuah kilang selama 2 tahun, namun hati meronta kerana baru mengetahui itu bukanlah cara hidup sebenar yang diingini. Akhirnya memohon KPLI pada 2005 dan kini sangat-sangat selesa dengan tanggungjawab sebagai seorang pendidik. Mendirikan rumahtangga pada 2006 dan hidup kini amat bahagia dengan kehadiran sepasang cahaya mata.

Tujuan berblog:
Mula-mula dengan 1 tujuan sahaja. Cari duit di internet. Tapi kini setelah setengah tahun berblog dan mengenali ramai rakan-rakan blogger, terasa seronok pula. Walaupun income masih 0 tapi mendapat kepuasan apabila dapat merasa 'melayan' dan 'dilayan' oleh rakan-rakan blogger...

Habis...

3 comments:

Am January 1, 2011 at 4:19 AM  

jom sertai kontest anak mama's blog sekarang. jadilah antara 50 followers dan 50 juru komen terawal anak mama's blog pada tahun 2011 ini.cepat! anak mama masih menunggu.

apislerr February 10, 2011 at 3:13 PM  

mengunjungi dan menggegarkan blog anda;)
nice blog;D
apisv2©

Post a Comment

Ha sekarang korang boley komen...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
My Ping in TotalPing.com

!

!

  © Blogger template On The Road for shamdisini.blogspot.com 2010

Back to TOP