Sahabat Tanpa Suara

Sengal Zone : Saya Lelaki Itu !

Wednesday, December 22, 2010

Demi menyahut seruan rakan sejantina maka dengan ini aku dengan penuh rasa teruja nak join segmen dari sengalzone. Bendanya pun tersangatlah mudah untuk dijoin. Cuma perlu buat entry bertajuk Sengal Zone : Saya Lelaki Itu ! (dah buat). Linkkan entry ini kepada sengalzone. (dah buat jugak). Seterusnya masukkan sekeping gambar dan nyatakan 3 perkara berkenaan diri kita. So ini gambar aku yang terhangit di pasaran dan 3 perkara yang terlintas di fikiran aku sekarang adalah: SOPAN, LICIK dan CARGAS... Amacam boley tak bro???


Oh ya lupa aku nak mention yang hasrat murni mat sengalzone ini sebenarnya adalah untuk mengumpul seramai mungkin blogger-blogger yang mengaku dirinya JANTAN. So seruan aku pada sesiapa yang berkenaan: moh kita join ramai-ramai dan buktikan manpower... Wah bersegamat betul... Dah beres sekarang aku nak link pulak entry ini ke blog mamat sengalzone. Chow cin chow...

3 comments:

Jo Qusary December 22, 2010 at 11:30 PM  

Lebih baik jadi LELAKI drpd jadi JANTAN... hehehe

IMANSHAH December 22, 2010 at 11:35 PM  

sopan yang tak tahan tu...sopan ada makna!!

Post a Comment

Ha sekarang korang boley komen...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
My Ping in TotalPing.com

!

!

  © Blogger template On The Road for shamdisini.blogspot.com 2010

Back to TOP