Sahabat Tanpa Suara

Blog List BEN ASHAARI 2011

Sunday, December 12, 2010



Yes Ben Ashaari buat hal lagi. Kali ni dia dah bubarkan semua blog list lama dan sekarang tengah buat blog list baru. Khas untuk 2011. Aku dengan rasa keterujaan yang agak melampau ingin turut serta. Apa yang dia nak para blogger buat adalah:

1. Letak header blog BEN ASHAARI
- Dah buat...

2. Tajuk BEN ASHAARI BLOG LIST 2011 dan link ke entri ini..
- Dah buat...

3. Sehari berapa kali update ?
- Ni payah nak cakap. Kadang-kadang tu ada sampai 10 kali sehari. Kadang-kadang 10 hari sekali...hee...

4. Sila jawab dalam 100 patah perkataan .. Kenapa nak berada dalam blog list di Blog Ben Ashaari ..
- ha ni jawapan dia:

Pepatah orang putih ada berkata 'If you can't beat them, join them...' Eh betul ke? Lebih kurang gitulah... Aku kenal Ben ni baru beberapa bulan yang lepas. Perkara pertama yang buat aku terkejut sebab masa tu follower dia dah mencecah lebih kurang 4000 lebih. Aku ada gak berniat nak mengejar jumlah tu tapi nampaknya, wah jauh panggang dari api. So oleh sebab aku tak dapat nak kalahkan Ben maka aku 'terpaksalah' join dia. Gila korang tengoklah archive dia. Satu bulan boleh cecah 400 entry woo...

Apa-apa pun Ben, lu memang errrr... the bestlah...

P/s: Bolehlah masuk blog list tu ye. Peace bro...

1 comments:

Unknown December 16, 2010 at 11:39 AM  

salam perkenalan,,saya pak cek biola


thanks follow..sy dh promote blog awk..tgk kt blog sy bhgian atas..kat nota kaki

tahniah jd follower sy yg ke 200

Post a Comment

Ha sekarang korang boley komen...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
My Ping in TotalPing.com

!

!

  © Blogger template On The Road for shamdisini.blogspot.com 2010

Back to TOP